Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide

RADIONICE I EDUKACIJA

Naše inkluzivne plesne radionice provodimo na jednodnevnoj, višednevnoj i kontinuiranoj bazi – u Zagrebu kontinuirano u suradnji sa Plesnim centrom TALA, dok u ostalim gradovima i mjestima u Hrvatskoj i inozemstvu po pozivu i projektu. Održavamo radionice i za djecu i za mlade i odrasle. Slobodno nas kontaktirajte za sve upite na mail@divert.hr

Kao i kod umjetničkog i produkcijskog stvaranja, i kod plesnih radionica inzistiramo na najvišoj razini, u ovom slučaju, edukacijskih praksi. Naši plesači i edukatori prisutni su na raznim razmjenama, seminarima i simpozijima u Glasgowu, Londonu, Lisabonu, Ateni, Roveretu kroz razne europske projekte, dok su aktivnosti unutar inkluzivnog plesa – amaterske ili profesionalne, oblikovane kako bi susrele potrebe svakog potencijalnog plesača/icu, neovisno o njegovom/zinom tjelesnoj sposobnosti, iskustvu i dobi. Fokus je na razvoju osobnog potencijala, kreativnosti i izričaja. Trenutno se u radu kroz radionice najviše koristimo DanceAbility metodom.

DanceAbility plesna metoda omogućava da sve zainteresirane osobe, neovisno o psiho-fizičkom invaliditetu ili savršenosti tijela, neovisno o razini tjelesne funkcionalnosti, neovisno da li su ikad prije plesali, amaterski, rekreativno ili profesionalno zajedno plešu i istražuju vlastite i zajedničke pokrete.

Na radionici se radi o plesnoj improvizaciji, pronalaženju načina izražavanja sebe, međusobnom komuniciranju u grupi i izgradnji osjećaja zajednice kroz kretanje. Glavni način istraživanja je improvizacija, no ostavljamo prostora i za koreografiju – uvijek proizlazi iz mogućnosti kretanja prisutnih osoba. Iskustvo ili specifična sposobnost kretanja nisu potrebni za sudjelovanje.

Područja koja istražujemo i/ili produbljujemo: iskustvo jezika vlastitog tijela; kako se povezujemo i komuniciramo s partnerima, cijelom grupom (našim zajednicama) i našom okolinom; razmatranje i osiguravanje da nitko nije izoliran; improvizacija s kontaktom i bez kontakta; temeljni elementi improvizacije: pažnja na osjećanju vlastitog tijela, pažnja na odnose, pažnja na tajming i dizajn; razvoj inkluzivne koreografije.

Radom s principima pokreta umjesto postavljenih pokreta, svatko može istražiti vlastite granice

Ples je za sve ljude. Cilj je pronaći zajedničko polazište u grupi, zajednički nazivnik, i izgraditi odnose i zajednicu kroz ples. Uviđajući mogućnosti umjesto ograničenja i identifikacijom zajedničkih nazivnika u skupini sudionici nisu izolirani. Mogućnosti postaju zajedničko polje i fokus za ples i za izgradnju inkluzivnih zajednica koje podržavaju ljude da se kreativno izraze. Zajednički nazivnici su pokreta, komunikacija i mogućnosti učenja dostupne svima unutar grupe. Grupna improvizacija ovisi o uzajamnom povjerenju i svakoj osobi koja se osjeća osnažena da izrazi sebe. Zajednički nazivnici određuju načine rada koje cijela grupa može pratiti kako bi istražila što je moguće više elemenata improvizacije. Ova informacija također pruža temelj za izradu koreografije. Oslanjanje naših istraživanja na zajedničke nazivnike osigurava da su svi uključeni i povezani. Ne pretpostavljamo da je psihofizičko stanje/status problem koji se mora prevladati. Sva tijela imaju sposobnosti i ograničenja, ali ona ne definiraju plesni potencijal osobe. Ples je izražavanje i doživljavanje vlastitih pokreta – bilo maleni, velik, spor ili brz – i komuniciranje s drugima neverbalno.